אפי נווה תוקף: "עמית בכר הפך את הלשכה לסניף מרצ"

    אבי יעקב No Comments on אפי נווה תוקף: "עמית בכר הפך את הלשכה לסניף מרצ"

    המתמודד לראשות לשכת עוה"ד, אפי נווה, תקף בחריפות את יריבו עמית בכר והזהיר כי "הוא הפך את זה לסניף של מר"צ וארגוני המחאה הקיצוניים והכניס אנשים שאינם קשורים למערכת. אם מכניסים את הלשכה לתוך הפוליטיקה, זה נזק חמור מאוד"

    12:47
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on היסטוריה: טראמפ חוזר בו מפתרון שתי המדינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתמודד לראשות לשכת עוה"ד, אפי נווה, התראיין במהדורה המרכזית עם אבי מימרן ותקף את יריבו עו"ד עמית בכר: "הפעם הבחירה שונה, עו"ד בכר הכניס פוליטיקה ללשכת עורכי הדין שהיא נותנת שירות לעורכי הדין. הוא הפך את זה לסניף של מר"צ וארגוני המחאה הקיצוניים והכניס אנשים שאינם קשורים למערכת. אם מכניסים את הלשכה לתוך הפוליטיקה, זה נזק חמור מאוד. יש לנו עורכי דין מכל המגזרים, יש כאלו שבעד ונגד הרפורמה. אפשר להתנגד לה, אבל יש דרכים מקובלות בוועדת חוקה ובכנסת"

    נווה התריע "יש לעורכי הדין בוועדה חשיבות. אנחנו יכולים לתת חוות דעת על שופטים כי אנחנו נתקלים בשופטים בבתי המשפט  – ביום שאחרי, אם בכר חלילה ייבחר, הרסנו את כל הקשרים. עם מי נדבר בקואליציה? אני חייב להיבחר. ציבור עורכי הדין החרדים, היו איתי תמיד בקואליציה אחת. יש להם ערך מוסף וברוב העניינים אנחנו רואים עין בעין. אנחנו נהיה בקשר מצוין עם משרד המשפטים, ונגיע להסכמה בלי מלחמות"

    לסיום הזהיר כי "אסור להיות אדישים. אני רואה את אנשי בכר מסתובבים בהפגנות, מגייסים הרבה כספים. ומתנגדי הרפורמה מתגייסים בהמוניהם להצביע לבכר"

    האזינו לראיון המלא

     



    0 תגובות